Friday, August 25, 2006

 

حالِ بد

روزهای بدی است؛ شلوغ و پرتلاطم. و من از هميشه بداخلاق‌ترم. دارم خودم را آماده می‌کنم برای يک گفت‌وگوی جانانه و سخت و سنگين که البته شايد اين صفت‌ها را هم نداشته باشد. چند وقت است غيبش زده و منتظرم پيدايش شود. چه غمگين می‌شوم اگر ديگر نخواهد ببيندم. آن هم بعد از پنج سال دوستی خوب و نزديک و پرخاطره. کاش بتواند بفهمد که فرقی نکرده‌ام. او برايم جذاب نيست. هم‌چنان که سه سال پيش هم نبود. و من دوستش دارم. نمی‌دانم دقيقا چه خواهم گفت و چه خواهد گفت. اگر بپرسم و تکذيب کند، خوشحال می‌شوم. اگر او پيش‌دستی کند و پيشنهادی بدهد و من بخواهم جواب منفی‌ام را توضيح دهم بدترين حالت است و اگر بپرسم و تأييد کند و گفت‌وگو ادامه پيدا کند،... سخت است يا سخت می‌گيرمش؟ و خيلی ناراحتم که اين همه به هم ريخته‌ام و روی خودم کنترل لازم را ندارم.


Comments:
برای این قبیل گفتگوها از قبل دیالوگ ننویس. بگذار مکالمه در لحظه پیش بره و خودتو نگران و عصبی نکن دوست من. امیدوارم هرچی میخوای همون بشه
 
نمی شود فکر نکرد. ولی سعی می کنم روی خودم مسلط شوم.
احتمال دیگری به ذهنت می رسد، شانه به سر عزيز؟
 
دو روز بود که صفحه کامنتت برای من باز نمیشد دختر عزیز. امیدوارم گفتگویت اگر انجام شده باشه به آسودگی پیش رفته باشه. بهترین پیشنهادی که از من بر بیاد سیاست سیخ و کباب است! نظرت رو جوری عنوان کن که طرف مقابل احساس کنه خواسته خودشه. با فدرت بیانی که تو داری جای نگرانی برایت نیست :)
 
First I would like to introduce what NBA 2K20 is, this is the latest version of the popular basketball game series developed by Visual Concepts and released by 2K Sports. All current teams and players, amazing graphics and several exciting game modes make NBA 2K20 one of the most popular sports games in the world. The popular professional mode even has RPG elements: In NBA 2K20, you can experience the players you created to become superstars!At https://www.gamems.com/nba-2k20-mt

At Gamems you can purchase NBA 2K20 MT points. Make sure you gain a valuable advantage in the competitive NBA 2K20 online mode, improve your team and beat your opponents! Buy NBA 2K20 MT Points now at Gamems-for PC, Xbox One or PS4.

 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?