Saturday, September 16, 2006

 

درباره تجاوز

ترجيح می‌دهيد دوست/همسر/معشوق شما کاملاً وفادار به شما باشد اما راه و روش عشق‌ورزی را آن‌طور که بايد، نداند يا اين‌که دوست داريد رابطه‌ای عاشقانه و قوی داشته باشيد بدون وفاداری؟ (و در هر دو صورت فرض اين است که رابطه، صادقانه و شفاف است.)

من دومی را ترجيح می‌دهم. در واقع، خودِ خودِ رابطه برايم مهم است که کيفيتش عالی باشد. مهم نيست دوست/همسر/معشوق در روابط ديگرش چگونه است و چه می‌کند و چه می‌خواهد. آن‌چه وقتی با هم هستيم اتفاق می‌افتد برايم مهم است و آن‌چه مستقيماً به رابطه‌مان برمی‌گردد. و به همين علت است که هيچ‌وفت ادعا نمی‌کنم او (آنان) را کاملاً می‌شناسم. چراکه وجوهی پنهان است و کنجکاو نيستم برای شناخت آن‌ها. چرا بايد کنجکاو باشم؟ به نظرم حق هر انسانی است که آن‌قدر که می‌خواهد و لازم می‌داند خودش را به ديگران بنمايد. کنجکاوی کردن تجاوز به حقوق ديگران است؛ هرقدر هم که اين ديگران به خود ما نزديک باشند.


Comments:
اگر رابطه حقیقتاٌ صادقانه و شفاف باشد مورد دوم را ترجیح میدهم به همان دلایلی که خودت به زیبایی بیان کردی
 
من هیچکدوم از این دو تا روش رو دوست ندارم . ترجیح میدم تنها بمونم تا اینکه یکی از این دو نوع روابط رو داشته باشم .

ضمنا در مورد دومی به نظر من با هم جور در نمیاد. چطور میشه رابطه عاشقانه و قوی باشه اما وفاداری توش نباشه ؟ حداقل برای من یکی که این دو تا لازم و ملزومن .
 
اگه بدونی که داری چیکار می کنی..../.یعنی بیشتر لازمه با خودت صادق باشی.../ همین!1
 
kheili ziba bayan kardi.baraye man ham morede dovom behtarin hast. va bayad begoyam ke khodam ham hamishe hamin tor bode am.
 
vaghty weblogetoo khoondam taajob kardam,harfaye to vaghean maskharan,intory negah kardan be khod maskharas,motmaenam ke khodetam tahe ghalbet in harfaro ghabool nadary,yekam fekr kon,ghabooleshoon dary???????????? tajrobe kasb kardanaye to che gheimaty daran?to cheghadr arzooni
kheily arzoon
 
جنده ها در اينجا كٌس ميدند. كٌس كن ها بدويد
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?