Friday, November 24, 2006

 

زمانی برای فکر کردن

لذتی ناب.
خيلی خوب نوشته است. خيلی. اما چيزی حاشيه‌ای ذهنم را مشغول کرده: کاش نويسنده وبلاگ نمی‌نوشت که درباره کسی می‌نويسد که الان همسرش است. چيزی به موضوعی که می‌خواهد بگويد اضافه نمی‌کند، حاکميتِ تــَبو بودنِ رابطه جنسیِ خارج از ازدواج و لذت بردن از کسی جز همسر را غيرمستقيم تأييد می‌کند و در آخر حسِ خوب مرا از خواندنِ مطلب کم می‌کند.

آميزش جنسی، عشق‌بازی و...
توصيه‌هايی دارد که به نظر مفيد می‌آيند.

تعدد روابط.
مديريت کردنِ چنين رابطه‌هايی سخت است. يکی از سختی‌ها شايد همين باشد که در اين نوشته آمده. چقدر خوب می‌شد که سابقاً معشوقِ من هم می‌نوشت يا روشن برايم می‌گفت تا من بنويسم.

بازیِ قدرت در روابط.
اين‌که قدرت در رابطه‌ای به تمامی دستِ يک طرف باشد، ممکن است حس حقارت بياورد و بدتر از آن وقتی در آن رابطه امری عادی شود، طرفِ تحتِ سلطه را تنبل ‌کند.


Comments:
یک مساله مهم اینجاست که بیشتر مواقع این تحت سلطه دیگری قرار گرفتن به این دلیل هست که فکر می کنیم طرف مقابلمون رو دوست داریم و چون دوستش داریم، و نمیخواهیم از دستش بدیم بهتره باهاش مخالفت نکنیم و طوری رفتار نکنیم که کار به دعوا بکشه. یا فکر میکنیم دوست داشتن یعنی مطابق میل طرف رفتار کردن، و فکر میکنیم با اینکار به اون محبتمون رو نشون میدیم و دوست داشتنمون رو. البته که اینکار در بعضی مواقع خیلی زیبا و قشنگه، وقتی تبدیل بشه به یک مدل رفتاری، دیگه اون لذتی رو که در بخششهای عاشقانه وجود داره رو از طرف مقابل میگیره. بخشش و لطافت خیلی زیباست، و حس قشنگی رو منتقل میکنه، ولی همیشه منفعل بودن، علاوه به خستگی و یکنواختی، حس عذاب وجدان رو هم به طرف "سلطه گر" انتقال میده . فکر میکنم هیچ چیز برای یک ارتباط مخرب تر از این نیست که آدم نسبت به طر ف مقابلش دائم دچار حس عذاب وجدان باشه...خوب فکر میکنم دارم دور میشم دیگه از موضوع! خواستم تشکر کنم از توجه ات و لینک
 
با قسمت اول نوشته ات موافقم.من هم همین حسُ داشتم اگر عنوان نمی کرد که پارتنر الان شوهرش هست تاثیر گذار تر می شد با توجه به مطب این برداشت بوجود میاد که صرفاً رابطهء جنسی با شوهر ِآدم معنای ِواقعی پیدا می کنه
 
سلام.
خوب شاید من اصلا به خاطر این این همه خواستمش و حاضر شدم باهاش زندگی کنم که اون لذت رو تو دوران دوستی به من داد.
اگه دقت کرده باشی من نوشتم که تجربه های بد کم نداشتم. و نوشتم که این رابطه ما در دوران دوستی هم به این شکل بوده.
حرفت رو قبول دارم و میدونم از کدوم منظری میگی. درسته. اما این روابط با اون برای من در دروان دوستی به وجود اومد. اونقدر هم ناب و خوب بود که منجر به خیلی تصمیم های دیگه شد.
حالا نظرت فرق نکرده؟
راستش خودم هم دودل بودم برای نوشتن اون قسمت. اما واقعیت بود. نمیتونستم انکارش کنم. دلیل نمیشه که منی که خودم طرفدار روابط آزاد قبل از ازدواج هستم حالا چون بهترین رابطه ام با کسی بود که بعدا همسرم شد این رو ننویسم.
امیدوارم نظرم حمل بر جبهه گیری نشه.
میدونی که چقدر خودت و نوشته هات رو دوست دارم
 
خوشبحال شماها من کلی غصه میخورم گاهی هر چند الان دیگه برام مهم نیست که به دلیل بیماری تمام توان جنسی رو از دست دادم و باید بگم هیچ نخواهم فهمید که منظور شما از رابطه آزاد چیست اما باور دارم و امیدوارم که بتونم نظرم رو بفهمونم رابطه بنظر من میتونه تنها یه نگاه ساده باشه حالا لااقل خیلی وقتها برایه من اینطور بوده
 
وای که چقدر دختر بودن رو خوب به تصویر می کشی
 
الان دیدم که وبلاگتون فیلتر شده. واقعاَ متاسف شدم. البته دور از ذهن نبود و انتظارش می رفت.
به هیچ وجه دست از نوشتن برندارید، بگذارید ذهنها و قلبها به واسطه اینگونه نوشتنها به هم نزدیک شود.
به امید روزی که از این قیدهای مسخره مملکت رها شویم.
 
cheshme akbar agha o doostan ke entezare filter shodane weblogo mikeshidan roshan... motmaenan dige hich morede enherafe ahklaghi dar irane eslemi! baraye javanane enghelabi! vojud nakhahad dasht :-p
movafagh bashid
 
انگار این‌جا فیلتر شده است. متاسفم. امیدوارم فیلتر باعث نشود از نوشتن درباره‌ی احساس و فکرت دست‌بکشی. چه این‌جا، چه جایی دیگر.
 
لوا،
ممنون که توضيح دادی. موردی ندارد که معشوقِ محبوبت همسرت است. چيزی که من می بینم این است که بيان این نکته چيزی اضافه نمی کند به موضوعی که داری می گویی. و البته اگر که از نوشتنش لذت برده ای و خوشحالی که هیچ!
و از لطفت ممنونم، ای اولين کامنت گذارنده در اين وبلاگ!
 
اين جا فيلتر شده و من با فيلترشکن آمده ام و می نويسم.
بايد که به زودی جايم را عوض کنم...
 
http://www.cyrusnews.com/news/digaran/?limit=100
مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور
..........................
850
پنجره
به سوی
850
دیدگاه ایرانی
پراکنده در جهان،
فقط "آعاز" است!
..........................................
فهرست وب ایرانی : نمابه ها
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?