Friday, December 08, 2006

 

بوسه بر گونه

منتظر بوديم دوستان‌مان برسند. تنها بوديم. داشتم از اتاقِ کناری صندلی می‌آوردم و بلندبلند از اتفاق‌های ديروز تعريف می‌کردم که آمد طرفم. فکر کردم برای گرفتنِ صندلی آمده و برای کمک. نگاهش، اما، پرهوس بود. دوست‌دختر داشت يا گمان می‌کردم دارد و فکر نمی‌کردم به من هوسی داشته باشد يا به هر حال نشان نداده بود. من خوشم می‌آمد از او. در همين حد. نگاهش را که ديدم، کمی مکث کردم و بعد ادامه دادم به حرف‌های معمولی؛ انگار بی‌توجه. خواهش‌اش را ديده بودم و بوسه می‌خواستم. دلم می‌خواست بوسه‌اش را بچشم. داشتم فکر می‌کردم که چطور ببوسم‌اش يا بگويم که می‌خواهم ببوسم‌اش، که با ملايمت از پشت سر در آغوشم گرفت و هنوز صورتم را برنگردانده بودم که گونه‌ام را، نرم بوسيد. زنگِ در. و حس گرمی که در دوستی‌مان هنوز هم هست؛ محدود به بوسه‌های ملايمِ برگونه.


Comments:
nice weblog, :-)
 
شما واقعا فکر می کنید با روابط آزاد همه چیز حل میشه؟
اگه خصوصی ترین مسایل زندگی رو بریزیم روی دایره ایرادی نداره؟
شما فکر کردی اینها آزادی هستند، اما اینها تنها زنجیرهای دست و پای ما رو بیشتر می کنند. امیدوارم همه ما به روشنی برسیم.
sepehr33211@yahoo.com
 
بوسه ای عمیق و طولانی فراتر از حس وحشی طبیعت.
موضوع داستان من شدی.
سری بزن
 
Moteassefam barat
ehtemalan az ounaee hasti ke pato az Iran biroon nazashtio agaram gozashti, rafti dubai va az azadi tavahhomate .... dari.
 
درود از طريق بلاگ شهرام عزيز با شما آشنا شدم. فكر كنم از اين به بعد بيشتر سر بزنم به شما البته اميد وارم.
با داستاني به نام ماشيح به روزم . خوشحال مي شم بخونيد و نظر بديد.
و اگر دوست داشتيد برايت تبادل لينك خبرم كنيد
 
ته این همه واژه چی هست که بشه یه چیزی از فهمید؟
احساس میکنم میخوای یه چیزی بگی اما نمدونی چطوری بگی!آخه جدیدا باید مراقب نگفته هامونم باشیم
امیدوارم شما همه اون چیزاهایی رو که میخوای بگی
 
I like the way you described your story. You seem to be an intellectual lady. Try to write more and I like your blog:) Keep up with good work:)
 
سلام.این دومین باره که به وبلاگتون سر میزنم.چیز خاصی نمیخوام بگم.فقط پیشنهاد میکنم قبل از نوشتن بیشتر فکر کنین چون احساس کردم نوشته ها تون بیشتر به تخلیه هر چه سریعتر روان شبیهند مثل دفتر خاطرات دبیرستانیها.کلیت نوشته هاتونو پسندیدم حالا اینجا نمیتونم بگم چرا.بازم حرف هست.بماندhamidsaadati21@yahoo.com
 
معذرت میخوام.ایمیلمو اشتباه تایپ کردم:hamidsaadati62@yahoo.com
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?